Bouw en Facility Nederland wilde het bedrijf weer 'sexy' maken.

BFN Schadeherstel is partner van verzekeringsmaatschappijen en levert complete oplossingen om schades in kaart te brengen en te herstellen.

De uitvraag

Bouw en Facility Nederland wilde het bedrijf weer ‘sexy’ maken. Het bedrijf moest opnieuw herkenbaar en consistent onder de aandacht komen bij de doelgroep.

De uitwerking 

Om herkenbaar en consistent in beeld te zijn bij de doelgroep wil je een sterke merkstrategie neerzetten die de kapstok vormt voor de doorontwikkeling van BFN.

Het resultaat 

Voor BFN Schadeherstel, onderdeel van Bouw & Facility Nederland, heeft Ficant een merkstrategie, huisstijl en nieuwe website ontwikkeld.

BFN Schadeherstel heeft nu een duidelijk herkenbare merkidentiteit en bijpassende visuele uitstraling die in alle communicatie uitingen wordt doorgevoerd.

Website BFN Schadeherstel

Logo, huisstijl met handboek en toepassingen van de huisstijl

Extra Informatie

BFN Schadeherstel is partner van verzekeringsmaatschappijen en levert complete oplossingen om schades in kaart te brengen en te herstellen.

Andere opdrachten

Heb jij een goed plan nodig?

Direct in contact?

Tijdens de telefonische afspraak bespreken we jouw uitdaging.

Wat is jouw uitdaging?

Benieuwd wat we voor jouw resultaten kunnen doen? Daag ons uit en we nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.